luni, 2 iulie 2012

O mică vacanţă

    Scurtă scriere



   Celor care mă citesc pe acest blog şi încă mai vor să mă citească, vreau sa le transmit căldurosul (nu toridul!) meu salut. De câteva zile bune nu am mai postat nimic pe el. Nu înseamnă că nu mai vreau să postez, că las blog-ul în sărăcia celor câtorva zeci de postări, că intenţionez abandonarea lui în imensitatea virtuală a spaţiului cibernetic. Nu am intenţionat o aşa lungă pauză. Au venit zilele unei mici vacanţe în România. Mă simt bine şi mă bucur că pot să-i salut pe toţi cei dragi. Am întâlnit atâtea chipuri cunoscute din satul meu natal, din locurile unde am mai fost, din Iaşi, aşa încât pot spune că savurez aceste zile. Ele se vor sfârşi repede, fără permisiunea mea! Cursul normal al vieţii mele se va relua săptămâna viitoare, când voi fi din nou în Austria.
     Rândurile îmi sunt puţine şi de această dată. Mă bucur că am prins această posibilitate de a scrie chiar şi acest mic mesaj! Vă doresc tuturor zile minunate de vacanţă sau concediu! Sentimente nobile, gânduri senine şi inimi deschise să aveţi! Cu mult drag!

Un comentariu:

  1. Vacanta placuta ,parinte , eu nu am vazut acest mesaj pana astazi cand am intrat pe blog-ul dvs. Ma miram cum de nu ati mai scris nimic ,stiam ca vreti sa mai scrieti ,din cate spuneati (cat voi putea ,voi mai scrie ) sant cuvintele dvs. Abia astept sa reveniti si sa publicati din nou predicile s-au notele dvs. sant foarte interesante pentru noi . Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ajute sa va intoarceti cu bine in Austria ,unde cred ca asteapta si credinciosii din parohia care o pastoriti . Sa auzim numai de bine ...

    RăspundețiȘtergere